L’aula cooperativa de 3r ha portat un taller de jocs a l’Escola Taialà

A l’àrea de llengua catalana hem estat treballant el text instructiu. En petit grup hem elaborat les instruccions clares i precises per ensenyar a jugar al BOTI-BOTI, ZIP-ZAP, MOCADOR, PITXI I ROBA CONS als alumnes de 4rt. de primària.

Quan ho hem tingut tot ben organitzat i après ho hem portat a la pràctica. Ha estat molt gratificant per a tots!! Grans i petits hem gaudit amb l’experiència i ens ho hem passat d’allò més bé compartint i col·laborant.

Ah! un dia també vàrem fer jugar un grup de 1r. d’ESO a l’hora d’educació física.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *