Xènia Serrano guanya un dels premis a treballs de recerca

L’alumna Xènia Serrano Caballero guanya un dels premis a treballs de recerca de batxillerat del Consell Social de la Universitat de Girona.

El dilluns 21 de juny de 2021 va tenir lloc el lliurament de la 22a edició dels Premis per a Treballs de Recerca d’Estudiants de Batxillerat del Consell Social de la UdG, amb la col·laboració de la demarcació de Girona del Col·legi d’Arquitectes de Catalunya (COAC) i del Patronat Politècnica, i amb el patrocini de dos centres adscrits a la UdG, l’Escola Universitària ERAM i l’Escola Universitària de la Salut i l’Esport (EUSES).

El treball de recerca “És viable transformar un habitatge tradicional en un 100% ecològic?” de la nostra alumna de 2n de batxillerat Xènia Serrano Caballero ha estat un dels treballs guanyadors, i ha obtingut el premi de recerca en sobre arquitectura, urbanisme i ciutat.

La nostra més sincera enhorabona !