Finalistes al concurs Ficcions de novel·la

Grau Bonaterra, alumne de 3r d’ESO, ha quedat finalista de novel·la d’entre 5.341 participants del Principat, Andorra, País Valencià, les Illes i la Franja de Ponent.

Tres alumnes de 3r d’ESO i diversos alumnes de 1r de batxillerat s’han presentat enguany al premi Ficcions de novel·la convocat per l’entitat Amic dels mitjans de comunicació en català, dels quals ha resultat finalista en Grau. D’altra banda, l’institut Carles Rahola ha rebut el reconeixement per la seva bona participació i haver tingut de finalistes tant en Grau, com a alumne, com la Marta López del Castillo, com a professora de llengua. L’acte de lliurament de diplomes i premis s’ha realitzat al Caixa fòrum de Barcelona dimarts 23 de maig. El primer premi de novel·la se’l va endur Elena Mateu, alumna de l’institut Pere Fontdevila de Gironella.

Podeu veure els premiats d’enguany a la pàgina de Ficcions:

Enllaç a ficcions  https://www.amicficcions.cat/

Podeu llegir la novel·la d’en Grau Bonaterra: L’aventura del rei Artús

Fotografies de l’acte de lliurament dels diplomes i premis.

Fotografia dels tres participants de 3r d’ESO. Enmig, el finalista, Grau Bonaterra.