El Rahola organitza dos concursos per a la igualtat de gènere

Aquest curs, per tal de promoure la igualtat de gènere i commemorar el dia de la Dona (8 de març), l’institut convoca dos concursos per a tot l’alumnat.

El primer, és la Segona edició del concurs “GALERIA DE DONES” de l‘Institut Carles Rahola. Consisteix a endevinar qui són les dones que cada departament ha enganxat a la seva porta i té per objectiu empoderar les alumnes oferint-los models positius de dones que han seguit trajectòries satisfactòries en els diversos camps del coneixement, les ciències, les arts, l’acció humanitària, etc.

Bases del concurs

Galeria de Dones del curs 2018-2019

El segon, és el Primer CONCURS DE VÍDEOS “PER LA IGUALTAT DE GÈNERE”. L’objectiu és que els mateixos alumnes dissenyin una campanya de conscienciació a l’Institut creant vídeos on apareguin situacions en les quals s’ofereixin models alternatius davant l’assetjament masclista.

Bases del concurs (termini de presentació de vídeos fins al 17 de febrer)

L’entrega de premis (un val de 20 euros bescanviable a l’Abacus o al Media Markt per a cadascú) tindrà lloc el 8 de març, dia de la Dona.

ANIMEU-VOS A PARTICIPAR!!