El contacte amb el món del robots: 2n d’ESO al CosmoCaixa

El passat dijous, 20 de desembre, els 80 alumnes que fan Cultura i Valors ètics a 2n d’ESO han visitat el CosmoCaixa, a Barcelona. Un dels objectius era treballar els continguts de l’exposició “Robots”, que convida a reflexionar sobre un tema ben actual: hi haurà un futur comú entre humans i màquines? Quines són les millors tecnologies que la gent podrà incorporar? És una revolució definitiva?… Per a això havien d’omplir una completa fitxa de treball, que incloïa les altres àrees del CosmoCaixa, com la Sala de la Matèria, el Bosc inundat, etc.

Al principi de la jornada tots l’alumnat va assistir a la projecció i debat educatiu posterior d’un documental sobre les constel·lacions, els planetes i les fases de la Lluna dins de l’extraordinari Planetari.

Àlbum fotos.