Dos alumnes del Carles Rahola premiats al concurs artístic i literari dels Amics de la UNESCO.

El XXIV Concurs artístic i literari d’Amics de la UNESCO de Girona s’estructurava en vuit modalitats (dibuix, carta escrita a mà, postal, narració, fotografia, ex-libris o marques de biblioteca, auca i article inèdit) i animava a parlar del patrimoni cultural i a explicar quina relació s’hi manté. Amics de la Unesco va escollir el tema perquè el 2018 es commemorava l’Any europeu del Patrimoni Cultural i plantejava aquesta pregunta com a punt de partida: «Quina relació tens amb el patrimoni cultural?»

El Carles Rahola estava representat per alumnes de 2n de batxillerat que s’havien presentat en les modalitats de carta personal, narració i article inèdit. Dos alumnes del centre van ser premiats en aquest concurs, l’Ariadna Lozano en la modalitat de narració i en Genís Domingo en la d’article inèdit.