Dia de la dona. II Concurs Galeria de Dones de l’Institut Carles Rahola

Per tal de promocionar la igualtat de gènere al nostre centre i oferir models positius de desenvolupament personal i professional a les nostres alumnes, el curs passat vàrem iniciar la convocatòria del “Concurs Galeria de Dones de l’Institut Carles Rahola”.

Fa unes setmanes els professors de cada departament varen enganxar, a la porta del seu departament, imatges de dones que tenien a veure amb les seves respectives àrees de coneixement. L’alumnat que volia participar en el concurs havia d’identificar qui eren aquestes dones i dipositar una butlleta, amb el nom de totes elles, en una urna que es trobava a la biblioteca a les hores del pati. En l’edició d’enguany, en tan sols una setmana ja hem pogut assignar els tres premis previstos.

Les tres guanyadores del “II Concurs Galeria de Dones de l’Institut Carles Rahola” han estat ÍNGRID BENAVENTE, MARIAN DIBAGA i JÚLIA JUÁREZ de 1r ESO E.

L’entrega de premis es va realitzar el passat dilluns 9 de març, l’endemà del dia de la dona, davant del plafó de la Galeria de Dones 2020. Si voleu conèixer quines eren les dones del concurs, cliqueu aquest enllaç

La Galeria de dones 2019 la trobareu a l’enllaç.