Cinc alumnes premiats

Cinc alumnes de l’Institut Carles Rahola premiats al concurs literari Amics de la Unesco de Girona

El passat dijous 24 de setembre 5 alumnes del Rahola van ser reconeguts en el concurs artístic i literari que organitza anualment l’associació AMICS DE LA UNESCO de Girona.

Els alumnes de 2n de batxillerat del curs 2019-2020 Pau Carrasco, Mireia Flores, Àlex Pachón, i Mar Torrent i l’alumne de 4t d’ESO Lluís Puigvert van resultar premiats en aquest concurs. El tema d’enguany era “Educació, ciència i cultura”, que pretenia posar el focus en els principis que promou aquest organisme.

Pau Carrasco i Àlex Pachón participaven en la modalitat d’article inèdit, Mar Torrent i Mireia Flores en la de carta escrita a mà i Lluís Puigvert en l’apartat de narració.

Es dona la circumstància que l’Àlex Pachón ha estat premiat en altres ocasions en aquest mateix curs:

1r premi del congrés de CRACS (Congrés de recerca d’alumnes de centres de secundària) de la UdG pel treball de recerca “El secret de la medicina oncològica amagat en el nanomon”.

2n premi Osona contra el càncer als premis per a treballs de recerca de la Universitat de Vic.

Guanyador, amb el seu equip, de la fase gironina de la competició d’oratòria que organitza la Xarxa Vives d’Universitats “Lliga de debat de secundària i batxillerat”.

Finalista en la modalitat d’article inèdit del concurs artístic i literari d’Amics de la UNESCO de Girona.

Distinció PAU que atorga anualment el Consell Interuniversitari de Catalunya per reconèixer públicament la bona preparació, el mèrit i l’esforç de l’alumnat de Catalunya que efectua la prova i que obté una nota, en la fase general, igual o superior a 9 (En Pau Carrasco també va obtenir la mateixa distinció, teniu la informació completa en una informació que ja va sortir a la pàgina web).

Un any complicat a causa de la pandèmia no ha estat impediment perquè molts dels alumnes del centre hagin rebut algun tipus de distinció, de les quals us n’hem donat una mostra.

Estem orgullosos de comptar amb nois i noies tan implicats en l’educació i tan actius a l’hora de participar en aquestes activitats que estem segurs que contribueixen molt positivament en la seva formació i estimulen la seva feina.

MOLTES FELICITATS A TOTS I TOTES.