5 distincions a les PAU

El passat 7, 8, 9 i 10 de juliol els alumnes del nostre institut van participar a les proves d’accés a la universitat (PAU). Ja tenim les notes PAU i volem donar l’enhorabona a tots els que hi han participat per l’esforç i la superació que han demostrat malgrat les circumstàncies.

Volem felicitar especialment als alumnes Pau Carrasco i Arderiu, Víctor Lasala i González, Àlex Pachón i Rivas, Sara Ridao i Casermeiro i Rubèn Salas i Reixach, que han estat mereixedors d’una distinció PAU.

El Consell Interuniversitari de Catalunya atorga anualment les Distincions PAU per reconèixer públicament la bona preparació, el mèrit i l’esforç de l’alumnat de Catalunya que efectua la prova. La Distinció PAU es concedeix a l’alumnat de Catalunya que en la convocatòria ordinària ha obtingut una nota igual o superior a 9 punts com a qualificació de la fase general de la PAU.

ENHORABONA I QUE ACONSEGUIU MOLTS ÈXITS EN EL FUTUR!