Alumnes del Carles Rahola, campions de Catalunya i subcampions estatals d’handbol infantil

Els alumnes de l’Institut Carles Rahola, Oriol Delgado, Gerard Falgàs, Eloi Nievas, Adrià Planagumà, Arnau Riera i Eloi Vargas, tots ells de segon d’ESO, s’han convertit aquest cap de setmana en subcampions estatals de handbol de la categoria infantil. Aquests alumnes formen part de l’equip de handbol Unió Esportiva Sarrià.

Els dies 23, 24, 25 i 26 l’equip va participar, a Madrid, a les classificatòries, quedant primers de grup, després de guanyar equips amb renom com l’Alcobendas.

Aquesta darrera setmana, des de dimecres 5 fins dissabte 8 de juny, l’equip s’ha classificat, com a primers de grup, la qual cosa els va permetre jugar la final del campionat d’Espanya que es va celebrar a Bordils.

Finalment, diumenge 9, van aconseguir el subcampionat d’Espanya després de perdre davant del Barça amb un resultat de 33 a 28. Aquesta vegada, els jugadors del Sarrià no van poder derrotar al Barça tal com si ho van fer en el top 4 de Catalunya, on es van proclamar campions de Catalunya de handbol de categoria infantil.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *