Ajuts per a alumnes amb necessitat específica de suport educatiu

El termini per a presentar la documentació per a sol·licitar els ajuts per a alumnes amb necessitat específica de suport educatiu (NESE) acaba el pròxim 20 de setembre de 2023.

Recordem que hi ha tres tipus d’ajuts a sol·licitar:

1. Alumnes que presenten necessitat específica de suport educatiu derivada de discapacitat o trastorns greus de conducta o trastorn de la comunicació i el llenguatge o trastorn de l’espectre autista:

*ÉS NECESSARI EL CERTIFICAT DE DISMINUCIÓ.

1.  Alumnes que presenten necessitat específica de suport educatiu associat a altes capacitats intel·lectuals
  2. Alumnes que acreditin la necessitat específica de suport educatiu percebran, encara que superin els llindars econòmics, el subsidi de quantia fixa per a despeses addicionals de caràcter general:

• L’import d’aquest ajut serà de 400 €.

El link per a que podeu consultar tota la informació necessària.

A l’apartat de beques i ajuts del web del centre trobareu, a més de l’enllaç anterior, enllaços a altres ajuts disponibles.