Dues alumnes del Rahola premiades al concurs dels amics de la UNESCO

El passat dia 11 de maig es van lliurar els premis del Concurs artístic i literari que organitza ELS AMICS DE LA UNESCO de Girona. Amics de la UNESCO de Girona és responsable de promoure activitats relacionades amb els programes de la UNESCO amb l’objectiu de fomentar la comprensió i la cooperació internacionals. En aquesta XXIII edició, el tema que regia els treballs presentats era objectius de desenvolupament sostenible, que pretenia fer una reflexió sobre els 17 objectius relacionats amb el futur desenvolupament internacional creats per les Nacions Unides.

Dues alumnes del nostre institut van resultar finalistes en les especialitats en què s’havien presentat: Anna Ortega, de 2n de Batxillerat en la modalitat de carta escrita a mà i Paula Vidal, de 2n d’ESO en l’especialitat de narració. El jurat va destacar la maduresa i l’originalitat de les seves creacions.