Ordinadors per 3r i 4t i BTX

Benvolgudes famílies,

El Pla d’educació digital de Catalunya 2020-2023 té per objectiu contribuir al desenvolupament de les competències digitals que els ciutadans i les ciutadanes necessiten per viure i treballar en una societat immersa en constants transformacions i canvis. Per tal d’assolir aquest objectiu és necessari assegurar la connectivitat dels centres educatius i proporcionar els equipaments necessaris a alumnes i docents.

El curs 2020-2021 els centres públics rebran els equipaments destinats als docents i els destinats a tots els alumnes dels nivells educatius de 3r i 4t d’ESO, Batxillerat i CFGM, així com als alumnes que no disposen d’ordinadors a les seves llars dels nivells educatius de 5è i 6è de primària, 1r i 2n d’ESO i CFGS.

A l’INS Carles Rahola i Llorens, a partir del proper divendres 11 de desembre de 2020, posarem a la vostra disposició un d’aquests ordinadors per tal que el vostre fill o filla faci el bon ús necessari per seguir el seu aprenentatge.

Avui  dijous 10 de desembre, lliurarem als alumnes de 3r i 4t d’ESO i Batxillerat els documents següents que cal que llegiu amb atenció a casa:

·         Una carta explicativa per al propi alumne.

·         Una carta explicativa per als pares.

·         El document de cessió de l’ordinador amb les instruccions.

Esperem que el vostre fill o filla en pugui treure el màxim profit.

Atentament,

Equip directiu