L’ALUMNAT DE 3r D’ESO PARTICIPA EN EL “GRAN RECAPTE”

L’alumnat de 3r d’ESO del nostre Institut, en compliment del Servei Comunitari per als alumnes d’educació secundària obligatòria, ha tornat a participar en el Gran Recapte d’Aliments dels dies 30 de novembre i 1 de desembre.

L’experiència ha estat un èxit i, per a la gran majoria de l’alumnat, ha esdevingut una nova vivència que, de ben segur, repetiran.
La tasca de voluntariat realitzada pel nostre alumnat ha estat ben valorada i molt reconeguda pels responsables i coordinadors locals.

Enguany, s’estima que la xifra de recollida d’aliments estarà al voltant dels 4,5 milions de quilos.

Felicitats per la bona feina… i moltes gràcies a tots i a totes!

El Servei Comunitari per als alumnes d’educació secundària obligatòria té la finalitat de garantir que els estudiants –al llarg de la trajectòria escolar– experimentin i protagonitzin accions de compromís cívic, aprenguin en l’exercici actiu de la ciutadania i posin en joc els seus coneixements i capacitats al servei de la comunitat.