ACTE INAUGURAL DEL 25è ANIVERSARI DE L’INSTITUT

El proppassat 1 de desembre de 2017 va tenir lloc el primer acte de celebració dels 25 anys d’Institut a Canet. L’acte multitudinari va congregar molts integrants de la comunitat educativa de l’Institut al llarg dels darrers 25 anys (alumnat, professorat, pares i mares, personal d’administració i serveis, representats de l’Ajuntament i del Departament d’Ensenyament i públic divers) que van gaudir d’una entranyable vetllada de commemoració.

Durant la vetllada, conduïda per la Sònia Alarcon i l’Eliecer Navarro (professora actual i exprofessor jubilat) es van projectar fotografies representatives d’aquests 25 anys. Els parlaments va anar a càrrec de la primera directora del centre, Isabel Duran, de l’exalumna Joanna Dotras, de la professora Ariadna Masip i de l’actual director, Miquel Galceran. L’acte va estar amenitzat amb actuacions artístiques i musicals d’alumnes de l’Institut.

Al llarg d’aquest curs hi haurà diversos actes de celebració dels “25 anys d’Institut a Canet!”.