RESUM JORNADA ESPORTIVA 2024

XI Edició de la Jornada Esportiva Solidària–Canet 2024

El dia 11 d’ abril es va celebrar a l’institut la XI Edició de la Jornada Esportiva Solidària–Canet 2024. L’objectiu d’aquesta proposta és oferir a l’alumnat una experiència pedagògica que permeti interioritzar i desenvolupar valors per aprendre a viure i conviure a través de la pràctica de l’activitat físic i l’esport. Aquesta Jornada està organitzada pel departament d’Educació Física i dinamitzada per l’alumnat de 1r de Batxillerat de l’Institut, amb la participació de de tot l’alumnat d’ESO com a esportistes.

Per cert, també tenim TV Domènech!! Un grup d’alumnes de batxillerat s’encarreguen d’enregistrar la Jornada Esportiva al llarg del matí amb preguntes i entrevistes als diferents participants i col·laboradors que finalment acaba essent el nostre video reportatge.

Esperem que gaudiu del matí tant com nosaltres!!

“L’esport és salut i el cos el nostre motor”