GRAN PARTICIPACIÓ A LA MARATÓ DE SANG

190! És el nombre final de donacions de sang i plasma que es van recollir el proppassat dissabte 21 d’abril en el marc de la marató coorganitzada per l’alumnat de tercer de la ESO i el Banc de Sang i Teixits de Barcelona. Aquest projecte solidari, (així com la col·laboració amb el gran recapte del banc d’aliments del desembre) s’engloben dins del servei comunitari com a acció educativa de caràcter curricular obligatori.

L’eslògan de la campanya de difusió era “donant sang salves tres vides”, així que fent números, dissabte vàrem contribuir al benestar de 570 persones, gairebé l’equivalent a la totalitat de la població estudiantil del centre, xifra gens menyspreable.

Des de l’institut volem agrair la implicació mostrada per tota la comunitat educativa (Alumnat, AMPA i professorat) així com la generositat de tothom qui es va acostar dissabte al Lluís Domènech i Montaner a fer una donació. El proper any més!