PORTES OBERTES POSTOBLIGATÒRIA

Jornada de portes obertes de Batxillerat Arts Escèniques

Enllaç a la presentació de les portes obertes de Batxillerat Arts Escèniques

El dissabte 17 d’abril, de 10 a 13h, d’ 11 a 12h i de 13 a 14h, hi haurà la jornada de portes obertes presencial del Batxillerat d’Arts Escèniques, Música i Dansa. Les persones interessades hauran de sol·licitar cita prèvia a través dels següents enllaços:

Dissabte 17 abril 10:00-13:00h Complet
Dissabte 17 abril 11:00-12:00h Sol.licitar cita prèvia
Dissabte 17 abril 13:00-14:00h Complet

Per altra banda, el dimarts 27 d’abril a les 19h hi hi haurà una sessió informativa en línia sobre les altres modalitats de Batxillerat. Us podreu connectar a la reunió a través d’aquest enllaç meet.google.com/ofb-tdoo-zyp.

Jornada de portes obertes Cicles Formatius

Moltes gràcies a tothom.

Ara mateix les inscripcions a les portes obertes presencials estan completes, però aquell mateix dia les pots seguir en directe de 10h a 13h a través del nostre compte d’instagram @canetescolateixits.

El dia 24 d’abril també estarem al xat d’instagram @canetescolateixits per respondre totes les teves preguntes!!! Us esperem!!

El dissabte 24 d’abril, de 10 a 13h, hi haurà la jornada de portes obertes presencial dels cicles formatius de la família Tèxtil, confecció i pell. Les persones interessades hauran de sol·licitar cita a través dels següents enllaços:

Cicle Formatiu Grau Mig: Confecció i moda

Cicle Formatiu Grau Superior: Patronatge i moda

L’alumnat de Batxillerat i Cicles Formatius que vulgui visitar el centre haurà de venir acompanyat d’una sola persona.