PORTES OBERTES ESO 2024

DIUMENGE 25 DE FEBRER PORTES OBERTES ESO.

Si voleu conèixer personalment les nostres instal·lacions, obrirem les nostres portes el matí del diumenge 25 de febrer (de 10 a 13:00h).
Durant tot el matí s’organitzaran visites guiades i es podran visitar totes les instal·lacions i espais del centre.
També hi ha programades diverses activitats de diferents d’àmbits i exposicions de treballs realitzats per alumnes. Així mateix, es podran conèixer els diferents projectes pedagògics i d’innovació educativa que es desenvolupen a l’Institut. Podreu consultar els vostres dubtes al professorat que us acompanyarà en la visita.

Les portes obertes es duran a terme en 4 torns que podreu seleccionar al formulari. Cada torn té una capacitat de 20 famílies o grups. Quan un torn estigui ple, al formulari apareixerà un missatge fent-vos-ho saber.
Caldrà que un únic membre de la unitat familiar s’apunti a través d’aquest formulari.

TORNS PORTES OBERTES ESO (DIUMENGE 25 FEBRER):

• 10:00 a 10:45h
  • 10:45 a 11:30h
  • 12:15 a 13:00h
A banda l’alumnat de les escoles de Canet de Mar, acompanyat dels/de les  seus/seves mestres, vindran a conèixer les nostres instal·lacions el mes de febrer i contestarem totes les seves preguntes.
  • Dimarts 6 de febrer 15:30-16:30. Escola Misericòrdia.
  • Dimarts 13 de febrer 15:30-16:30. Turó del Drac.
  • Dimecres 21 de febrer. Fedac.
Més informació en aquest tríptic informatiu.

Moltes gràcies pel vostre interès i ens veiem el diumenge 25 de febrer.