PLA ESPECÍFIC DE REOBERTURA DEL CENTRE

La reobertura de l’Institut es farà el 8 de juny després que la regió sanitària on pertany el centre ja estigui en Fase 2 de desescalada. El curs 2019-2020, a nivell lectiu, acabarà en format telemàtic el 19 de juny. L’Institut romandrà obert per tasques de caràcter administratiu fins al 31 de juliol.

El “Pla Específic de Reobertura de l’Institut” conté les mesures que els documents específics emesos per les autoritats sanitàries han establert. El pla contempla set àmbits d’actuació: organització de centre, alumnat, professorat i PAS, espais i grups, serveis complementaris, material escolar, organització pedagògica, mesures de protecció i prevenció i el pla específic d’aplicació.

>>> Pla específic de reobertura del centre, curs 2019-20 [3-6-2020]. (PDF)  [versió simplificada]

>>> Pla específic de reobertura del centre, curs 2019-20 [3-6-2020]. (PDF)  [versió completa]