ELECCIONS CONSELL ESCOLAR

Benvolgudes i benvolguts,

Us informem de les properes eleccions al Consell Escolar de l’Institut Lluís Domènech i Montaner.

Els censos electorals de cada sector estaran exposats al tauler d’anuncis del centre des del dia 30 d’octubre fins al dia 23 de novembre.

Les candidatures s’han de presentar per escrit davant la mesa electoral respectiva (a la secretaria del centre), amb els impresos adients i sempre abans del dia 6 de novembre. Hi ha dues vacants per el sector famílies.

Les candidatures seran proclamades i publicades al tauler d’anuncis del centre una vegada hagin estat analitzades i comprovades per les respectives meses electorals, el dia 8 de novembre.

La sol·licitud per actuar com a supervisor es farà mitjançant escrit, segons el model establert, dirigit al president o presidenta de les meses electorals respectives (a la secretaria del centre), abans del dia 13 de novembre.

Les votacions de les famílies es faran el dia 23 de novembre. De 9h a 10h i de 15h a 16h.

Moltes gràcies per la vostra col·laboració.

1. Convocatòria
2. Presentació de candidatures