BUTLLETÍ INFORMATIU SETEMBRE 2023

Des de l’equip directiu volem agrair-vos la confiança en el nostre institut i en els nostres professionals. Com a nou equip directiu volem apostar per un acompanyament a l’alumnat i a les famílies i per una major comunicació. Només treballant tots a l’una aconseguirem el millor per l’alumnat. Aquest és i sempre serà el nostre gran objectiu. Per aquest motiu hem creat una nova eina de comunicació. Es tracta d’aquest butlletí mensual d’activitats, a través del qual us farem arribar tot el què ha passat a l’institut en el transcurs de cada mes. Esperem que gaudiu llegint-lo tant com nosaltres gaudim fent-lo. Al capdavall, és el resultat de la suma de molts esforços i iniciatives.

BUTLLETÍ INFORMATIU SETEMBRE (1)

Recordar-vos també que estem a la vostra disposició pel què necessiteu. Abans de quedar-vos amb un neguit o un dubte, pregunteu de seguida als tutors dels vostres fills/es i ells ens ho faran arribar. Junts gestionarem la situació fins que aconseguim la resolució d’aquestes preguntes, conflictes o dubtes.