ASSIGNACIÓ DE VACANTS CFGM CONFECCIÓ I MODA

L’alumnat en llista d’espera del CFGM Confecció i Moda està convocat el proper dijous 20 de juliol de 2023 a les 11:30h a l’Institut Lluís Domènech i Montaner per a la gestió de llista d’espera.

Seguint instruccions del Departament d’Educació, es realitzarà l’acte públic per assignació de les vacants resultants després de la matrícula:

•  En primer lloc s’oferiran pels alumnes en llista d’espera del procés d’alumnat amb continuïtat
    d’escolarització.
  • En segon lloc, i si encara queden vacants, aquestes s’oferiran per a la resta d’alumnat.

Les persones que consten en la llista d’espera han de venir personalment a l’acte o designar representant mitjançant document escrit on consti DNI i signatura de les dues persones. La no assistència a l’acte representa el dret de pèrdua d’obtenció d’una plaça.

El nombre de vacants resultants ha estat de 5.