TALLER DE PERCUSSIÓ CORPORAL AMB LU ARROYO

L’alumnat de 1r de Batxillerat d’Arts Escèniques va poder gaudir, el dia 4 d’octubre, d’un taller espectacular de Percussió Corporal.

Lu Arroyo, percussionista, ballarina, musicoterapeuta i educadora social, ha format part de companyies tan prestigioses com Mayumana o Cirque du Soleil i, actualment, combina la pedagogia amb els escenaris i la passió per la creació i direcció d’espectacles. A l’Institut, vam poder viure la seva energia desbordant.

La percussió corporal combina sons sobre el propi cos, com si fos un instrument, amb el moviment, de manera que treballa les intel·ligències múltiples, habilitats rítmiques, coordinació, l’escolta, l’atenció, la cohesió social i, sobretot, el gaudi de la música i la dansa. El taller va finalitzar amb un muntatge amb percussió corporal de la cançó Shape of you.