JANA ESPINAR GUANYA EL PREMI RAIMON BONAL

Jana Espinar, ex-alumna de l’Institut, ha guanyat el Premi Raimon Bonal amb el treball «La immigració a Canet», una interessant aproximació al fenomen de la immigració al poble de Canet a partir de fonts orals. La Jana hi havia presentat el Treball de Recerca que va realitzar durant el 2n de batxillerat del curs passat. En ser alumna Batxibac, el treball estava redactat íntegrament en francès.

Aquest premi està adreçat a joves d’entre 16 i 19 anys que presentin treballs de recerca sobre qualsevol àrea de coneixement, però que estiguin relacionats amb Canet de Mar. L’acte de lliurament es va fer el passat divendres 17 de gener.

Per tot plegat, feina i resultat, volem enviar-li des d’aquí les nostres felicitacions. Bona feina, Jana!