Final curs 2020-2021 / Inici curs 2021-2022

Cicle superior de Formació Professional. Matriculació curs 2021-2022.

– Publicació de la llista de sol·licituds que han demanat el centre i l’ensenyament en primera petició amb el barem provisional a 22/06/2021.

– Publicació de la llista de sol·licituds que han demanat el centre i l’ensenyament en primera petició amb el barem resoltes les reclamacions a 05/07/2021.

– Publicació de la llista de sol·licituds que han demanat el centre i l’ensenyament en primera petició ordenada a 08/07/2021.

– Publicació de la llista de l’alumnat assignat al centre amb indicació de la primera petició a 16/07/2021.

– Publicació de la llista d’espera del centre a 16/07/2021.

1r BTX. 1 i 2 de setembre, curs 2020-21. Horaris de les activitats d’avaluació extraordinària.

Departament d’anglès

INICI CURS 2021-2022

13 de setembre, inici activitat lectiva ESO i BTX

20 de setembre, inici activitat lectiva CFGS

Si necessiteu informació contacteu amb nosaltres mitjançant un missatge a l’adreça de correu a8046657@xtec.cat. Si hi feu constar les vostres dades (nom, cognoms i un telèfon) ens posarem en contacte amb vosaltres tan aviat com sigui possible, fent servir el correu electrònic o bé telefònicament.

Informació sobre l’institut:

1. Una mica d’història
  2. Itineraris dels estudis
  3. Projecte de centre

En fem 30! Molt bon estiu!

L’Institut Joaquim Blume fa 30 anys. Al llarg del primer trimestre del curs 2021-2022 celebrarem els actes commemoratius del 30è aniversari.
Bon estiu!

La revista de l’Institut

La revista que compartim és fruit d’un projecte digital i interdisciplinari realitzat al llarg del curs per l’alumnat de 4t d’ESO. Es tracta d’un treball col·laboratiu, en equip, en què han participat tots els nois i noies del curs. El projecte s’ha enllestit telemàticament gràcies… Llegeix més»

Consells per evitat l’atabalament a causa de la mascareta a l’estiu

Quan s’experimenta un estat d’ansietat que pot anar acompanyat de falta d’aire, mareig,
taquicàrdia, etc.; és important que l’alumnat tingui espai per posar en marxa les accions
necessàries per restablir la situació normal.
És fonamental mostrar confiança i empatia a l’alumnat i, sobretot, donar temps per revertir la
simptomatologia.
Estratègies:
●… Llegeix més»

Acte de graduació CFGS

Avui 15 de juny de 2021 hem fet l’acte de graduació de l’alumnat del cicle formatiu de grau superior d’ensenyament i animació socioesportiva.
Professorat, alumnat i direcció hem coincidit en què ha estat un acte més emotiu de l’habitual a causa de la pandèmia, que malauradament… Llegeix més»

Acte de retrobament-comiat alumnat curs 2019-2020

Dilluns 14 de juny, a les 17h hem celebrat a les pistes del Consell Català de l’Esport, l’acte de retrobament-comiat de l’alumnat que el curs passat va acabar l’etapa postobligatòria al nostre institut, tant pel que fa a l’alumnat de batxillerat com a l’alumnat del… Llegeix més»

Human Bodies

Des del MP1 Valoració de la condició física i intervenció en accidents, el passat 28 d’abril, el cicle formatiu vam organitzar una sortida formativa a l’exposició Human Bodies a las Arenas a la Plaça Espanya.
A partir d’un dossier i de la visita al museu, vam anar passant… Llegeix més»

Conociendo a Arcadi Oliveres

El jueves 29 de abril los alumnos de 1º de bachillerato recibimos un taller ofrecido por el grupo Eirene por la asociación de activistas por la paz. Este taller estuvo dedicado a la figura de Arcadi Oliveres, un activista que pocos conocían y que había… Llegeix més»

Audiència jove

El passat dilluns 10 de maig vam realitzar l’activitat final de l’audiència jove. Enguany, els temes tractats han estat el racisme i la xenofòbia.
Per tal de celebrar aquesta activitat, vam trobar-nos telemàticament amb tots els instituts d’Esplugues per tal de posar en comú totes les… Llegeix més»

Scape-room de Tirant lo Blanc

El passat 5 de maig, l’alumnat de 1r de Batxillerat del centre, vam realitzar un Scape-room de Tirant lo Blanc.
Un cop atrapats a la masmorra del Gran Duc, l’alumnat vam haver de resoldre diferents enigmes que ens van portar a desxifrar el codi d’un cofre… Llegeix més»

Taller finances ètiques

El dimarts dia 20 d’abril, vam fer un taller per tal de conscienciar-nos sobre què fan els bancs amb els diners que deixem.
Vam endinsar-nos en una història succeïda als Estats Units durant el transcurs de la guerra d’Iraq perquè poguéssim veure clarament que els nostres… Llegeix més»