Els alumnes de 2n curs del CFGS dinamitzen l’Olimpíada d’atletisme

El passat 19 de març, els estudiants de 2n curs del cicle formatiu de grau superior en animació socioesportiva de l’institut van participar en una Olimpíada d’atletisme, un esdeveniment esportiu que buscava fomentar la pràctica esportiva i la relació entre els nens i nenes d’altres escoles de Cornellà.

L’Olimpíada, que va tenir lloc a l’estadi municipal Pilar Pons, va reunir a més de 225 alumnes de diferents centres educatius de la ciutat. Durant tota la jornada, els participants van poder gaudir d’una gran varietat de proves atlètiques com ara: salt de longitud, llançament de vòrtex i diferents jocs cooperatius.

Els nostres alumnes van tenir un paper destacat en la dinamització de l’Olimpíada. Van col·laborar en l’organització de les proves, van animar els participants i van ajudar a crear un ambient festiu i esportiu.

Sens dubte, l’Olimpíada d’atletisme va ser un gran èxit que va permetre als nostres alumnes gaudir d’una jornada plena d’esport i diversió.

Aquesta experiència ha demostrat el compromís dels nostres alumnes amb els valors de l’esport, així com la seva capacitat per a dinamitzar i organitzar esdeveniments esportius.