Presentació del Servei Comunitari

Dimarts 27 de febrer, l’alumnat de 4t d’ESO s’ha reunit a la sala d’actes del Consell Català de l’Esport per tal d’assistir a la presentació del Servei comunitari. El Servei Comunitari és una acció educativa que té com a objectiu que els alumnes experimentin i protagonitzin accions de compromís cívic, aprenguin en l’exercici actiu de la ciutadania, i posin en joc els seus coneixements i capacitats al servei de la comunitat.

El professor de l’escola Garbí-Pere Vergés d’Esplugues de Llobregat ens ha exposat els objectius de l’activitat i ens ha fet una radiografia de l’alumnat amb el qual haurem d’interactuar els alumnes de 4t d’ESO de l’institut Joaquim Blume.

L’exposició de com han de ser les activitats físiques que hem de preparar, de l’alumnat amb el qual haurem de treballar i les consignes per a què les activitats siguin amenes, divertides i adequades al nivell de l’alumnat de 4t de primària ha estat clara i hem pogut preguntar dubtes i exposar algunes de les nostres inquietuds.

En definitiva, esperem engrescats poder gaudir de la preparació d’aquestes activitats físiques i que l’alumnat al qual van dirigides també s’ho passi força bé amb l’experiència.