Itineraris 2n BTX

Si l’alumnat cursarà la modalitat de Ciències i Tecnologia es matricularà de Matemàtiques II i de tres matèries més que ha de triar:

• Geologia i Ciències Ambientals II o bé Física II (cal triar-ne una)
  • Biologia II o bé Dibuix tècnic II (cal triar-ne una)
  • Química II o bé Tecnologia i Enginyeria II (cal triar-ne una)

Si l’alumnat cursarà la modalitat d’Humanitats i Ciències Socials es matricularà de Geografia i Història de l’art, i de dues matèries més que ha de triar:

• Matemàtiques c. socials II o bé Llengua i Cultura Llatines II (cal triar-ne una)
  • Funcionament de l’Empresa i Disseny de Models de Negoci o bé Literatura catalana (cal triar-ne una)

Si l’alumnat vol matricular-se d’una matèria que té continuïtat a 1r i 2n de Batx. però no va cursar la part de 1r de Batx. caldrà que contacti abans amb el centre (tel. 934804900, ext. 4304).

L’acceptació d’aquesta tria resta supeditada a les possibilitats organitzatives de l’institut: el centre pot anul·lar l’oferta d’alguna matèria si el nombre d’alumnat que la demana cursar és molt baix. L’alumne/a podrà modificar aquesta tria el primer dia del curs si hi ha places lliures en els grups corresponents.