El CFGS d’Ensenyament i Animació Socioesportiva en oferta bilingüe (anglès) per a la promoció 2022-2024

L’Institut Joaquim Blume és un centre de titularitat pública, situat a Esplugues de Llobregat, a on podràs cursar els estudis de CFGS D’ENSENYAMENT i ANIMACIÓ SOCIOESPORTIVA (EAS).

Si ets una persona dinàmica, emprenedora amb esperit participatiu i amb habilitats socials, si t’agraden els jocs i les activitats recreatives així com els diferents esports, tant individuals com d’equip i treballar en el món del lleure, aquest és el teu cicle!

Els nostres estudis estan estructurats en dos cursos acadèmics, de setembre a juny, amb una durada total de 2000 hores. (1617 hores que realitzaràs en el centre educatiu i 383 hores en un centre de treball).

En finalitzar, també es pot accedir a estudis universitaris relacionats amb la nostra formació, com ara Ciències de l’Activitat Física i l’Esport, Fisioteràpia, Nutrició, Educació Infantil i Primària, Psicologia, Educació social, Podologia…

L’institut Joaquim Blume ha estat seleccionat per formar part del programa de desenvolupament  d’accions d’impuls i foment de les llengües estrangeres a la formació professional.

Durant el curs 2022-2023 i el curs 2023-2024, l’alumnat que cursi el CFGS d’Ensenyament i Animació Socioesportiva al nostre institut, tindrà l’oportunitat de gaudir de diverses accions per millorar i incrementar el seu nivell en llengües estrangeres (anglès).

Aquestes accions es concretaran, per exemple, amb la impartició i ensenyament de diversos mòduls professionals en anglès tant a primer com a segon curs, la incorporació d’auxiliars de conversa, o les estades formatives a països de la Unió Europea. L’alumnat podrà obtenir un nivell suficient de llengua anglesa per tal de realitzar amb èxit la formació a l’estranger, així com presentar-se a les proves d’acreditació oficial de nivell de llengües estrangeres per a l’alumnat.

Aquesta pla estratègic d’impuls i internacionalització de la formació professional està finançat pel Ministeri d’Educació i Formació Professional i per la Unió Europea Next Generation EU.

Accés a la informació de preinscripció i de matriculació del curs 2023-2024