I Desprès del Cicle… què?

Un cop graduat/da podràs treballar com a:

– Director o directora de temps lliure educatiu infantil i juvenil.

– Director o directora de campaments, albergs de joventut, cases de colònies, granges escola, aules de cases de joventut i escoles de natura.

– Director o directora d’activitats para curriculars en el marc escolar.

– Professor o professora d’activitats fisicoesportives (natació, atletisme, bàsquet, voleibol, tennis, pàdel, entre d’altres).

– Animador o animadora fisicoesportiu i recreatiu.

– Animador o animadora d’activitats d’inclusió socioesportiva.

– Animador o animadora de vetllades i espectacles en instal·lacions turístiques.

– Animador o animadora d’activitats recreatives a l’aire lliure en instal·lacions turístiques.

– Coordinador o coordinadora d’activitats d’animació esportiva.

– Coordinador o coordinadora d’activitats fisicoesportives en instal·lacions esportives d’empreses turístiques o entitats públiques i privades.

– Coordinador o coordinadora de temps lliure educatiu infantil i juvenil.

– Coordinador o coordinadora de campaments, albergs de joventut, cases de colònies, granges escola, aules de cases de joventut i escoles de natura.

– Coordinador o coordinadora d’activitats paracurriculars en el marc escolar.

– Cap de projectes de lleure educatiu infantil i juvenil.

– Cap de departament d’animació turística.

– Cronometrador o cronometradora, jutge o jutgessa i àrbitre de competicions esportives no oficials.

– Promotor o promotora esportiu i de competicions de nivell elemental o social i d’esdeveniments esportius de nivell bàsic.

– Monitor o monitora d’activitats fisicoesportives i recreatives en campaments.

– Monitor o monitora de temps lliure.

A més podràs continuar la teva formació, accedint a estudis universitaris o estudiar altres Cicles Formatius. Una bona part del nostre alumnat decideix continuar estudis universitaris dins de la mateixa branca dels estudis que impartim, i es decanta per fer el Grau en Ciències de l’Activitat Física i l’Esport o d’altres estudis relacionades (Fisioteràpia, Podologia, Ciències de l’Activitat Física i l’Esport, Nutrició, Educació Infantil i Primària, Psicologia, Educació social, Podologia,…).

Normativa
Reial decret 653/2017, de 23 de juny, pel qual s’estableix el títol de tècnic superior en Ensenyament i Animació Socioesportiva i es fixen els aspectes bàsics del currículum (BOE núm. 168, de 15.7.2017).