Itineraris 1r BTX

L’alumnat de primer de batxillerat cursarà les següents matèries de caràcter comú: llengua catalana i literatura I (2h), llengua castellana i literatura I (2h), llengua estrangera I (anglès) (3h), filosofia (2h) i tutoria (1h). La franja comuna suma un total de 10 hores (+ 2h d’educació física).

L’alumnat de segon de batxillerat cursarà les següents matèries de caràcter comú: llengua catalana i literatura II (2h), llengua castellana i literatura II (2h), llengua estrangera II (anglès) (3h), història (3h), història de la filosofia (3h) i tutoria (1h).

A 1r de batxillerat, a part de les matèries de caràcter comú, l’alumnat cursarà una matèria de modalitat obligatòria (color blau), dues matèries de modalitat (color verd), una optativa anual (que pot ser de modalitat) (color verd), una optativa anual (color rosa) i una optativa trimestral (una per cada trimestre, tot i que seguint la normativa, serà una matèria anual) (color taronja).

A 2n de batxillerat, a part de les matèries de caràcter comú, l’alumnat cursarà una matèria de modalitat obligatòria (color blau), dues matèries de modalitat (color verd) i seguint la normativa actual, s’ofereix una optativa anual (que pot ser de modalitat) (color verd) enlloc de l’opció de dues optatives trimestrals.

Per tant, la part de les matèries de modalitat i optatives de primer de Batxillerat suma 18 hores lectives, ja que l’alumnat ha de triar 6 matèries de 3 hores cada una i s’organitzen en itineraris dels quals l’alumnat n’haurà de triar un. Aquesta oferta pot experimentar variacions per tal d’ajustar-se a la normativa vigent del moment i a la realitat i disponibilitat horària del nostre centre.

Detall dels 24 itineraris de 1r de BTX