I Després de L’ESO…QUÈ

​Aquest és el darrer curs d’escolaritat obligatòria dels vostres fills/es.  D’aquí a pocs mesos s’ haurà de fer la preinscripció a un cicle formatiu, batxillerat o a un PFI.  De moment, tot aquest procés està aturat.
Des del departament d’orientació de l’institut volem donar-vos suport en aquest procés i per aquest motiu hem enviat a tot l’alumnat tasques relacionades amb l’orientació que han de fer i en les han de retornar.

També informar-vos que a la pàgina web  que a continuació detallem trobareu informació actualitzada que podeu consultar.: http://queestudiar.gencat.cat/ca/orientacio/joves/informo-ensenyaments/

• En aquest enllaç podeu trobar les modalitats de Batxillerat que realitzem (en elaboració)
  • També en el següent enllaç trobareu els diferents cicles formatius de grau Mitjà que es realitzen en el nostre centre:

Cicle Formatiu Grau Mitjà Gestió administrativa  Enllaç
Cicle Formatiu Grau Mitjà Conducció d’activitas en el medi natural  Enllaç

• En el següent enllaç trobareu els cicle formatiu de grau Superior que realitzem en el nostre centre:

Cicle Formatiu Grau Superior Ensenyament i animació socioesportiva

Si teniu qualsevol dubte poseu-vos en contacte amb el vostre tutor/a  de seguiment.

Atentament,
Departament d’Orientació

Institut d’Aran

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *