Fiona Jordà (1r ESO), primer premi en els Premis Sambori d’Òmnium Cultural

Des d’Òmnium Cultural ens han fet arribar la notícia que l’alumna Fiona Jordà ha guanyat el 1r premi de Primer Cicle d’ESO en els Premis Sambori dins la demarcació de l’Alt Ter (Garrotxa, Osona i Ripollès).

La Fiona hi ha participat amb el text  “No em vull fer gran” i ara restem a l’espera de com es lliurarà el premi. L’equip d’aquest concurs literari està valorant quina és la millor forma de fer un reconeixement als alumnes premiats ja que l’acte de lliurament de moment està suspès.

El Premi Sambori, organitzat per Òmnium Cultural, va dirigit als alumnes de primària, secundària i batxillerat de tots els Països Catalans i té com a objectius promoure la participació en un projecte comú i difondre l’ús del català dins de l’àmbit escolar, tot incentivant la imaginació, la creativitat i aquells valors pedagògics que es treballen en cadascun dels centres. El fet de que hi participìn uns 130.000 alumnes el converteix en el premi literari escolar amb més participació d’Europa.

Felicitats Fiona i endavant amb la teva creativitat i talent literari!