Visita al centre d’empreses industrial Can Roqueta

El dijous 6 de març, els i les alumnes de 1r CFGS d’Administració i Finances vam visitar el Centre d’Empreses Industrial de Can Roqueta, depenent de l’Ajuntament de Sabadell.

L’objectiu de la visita era que l’alumnat conegués aquest espai de dinamització d’empreses i que contribueix a la implantació de petites empreses de nova creació, empreses en procés de consolidació i empreses consolidades durant un període determinat de temps amb l’opció de rebre assistència i assessorament tècnic.
Després de l’explicació sobre el funcionament, serveis i empreses que estan aprofitant aquest espai, vam visitar l’empresa DABA, encarregada de la I+D de Nespresso, ubicada a una nau del Centre d’Empreses. Ens van explicar com van decidir iniciar la seva aventura empresarial i com els estaven assessorant i ajudant en la seva consolidació com a empresa.

Un cop finalitzada la visita al CEI de Can Roqueta i, per complementar la sortida, vam visitar una franquícia ubicada al barri de Can Llong. En concret, vam veure la LavanderiaWash-Up. El seu propietari ens va fer una dinàmica i interessant explicació de com va sortir aquesta idea de negoci al barri i com funciona una franquícia.
Amb les dues visites l’alumnat va tenir una visió global de creació d’empresa i de les opcions que tenen al seu abast per iniciar un procés emprenedor.