The Rail fan – El joc de taula de Preimpressió digital

Els alumnes de 2n de Preimpressió digital, de CFGM, han fet la presentació del seu últim projecte al Pau i l’Ana, creador i creadora del joc de taula Rail fans i a l’editor de GDM games, Pak Gallego. Fa uns mesos el nostre alumnat va rebre l’encàrrec d’aportar una solució gràfica per a aquest prototip de joc i després d’un gran esforç van poder mostrar les seves propostes finalitzades. Va ser un dia de nervis, però tots i totes van fer una molt bona feina que consolidava la seva part del projecte. Dissenyar taulers, dissenyar targetes, peces especials, instruccions de joc, capsa del joc, idear la manera de presentar el taulell tenint en compte les regles del joc, fer una app que complementa el joc de taula, són algunes de les tasques que han anat executant a les hores de projecte. Hem aconseguit que l’alumnat faci un treball cooperatiu, s’adapti al treball amb les diferents màquines, resolent i descobrint les problemàtiques en tot el procés gràfic d’un producte real.

Agraïm la col·laboració a GDM, al Pau, l’Ana i l’Eugeni. Ens encantarà poder continuar descobrint nous prototips de jocs perquè el i les joves del nostre cicle puguin idear maneres d’executar les normes de joc i dissenys i requisits tècnics per a la preparació dels arxius per a obtenir un producte final.