XX edició del programa Coneixement d’Oficis de Vapor Llonch a Sabadell!

Un any més, un grup d’alumnes de 4t d’ESO i 2n d’IFE han pogut participar en la XX edició del programa Coneixement d’Oficis de Vapor Llonch a Sabadell.

Es tracta d’un projecte escola -treball que dona suport als joves en l’elecció del seu itinerari formatiu i professional, apropant-los a la pràctica de diferents oficis.

El nostre alumnat ha participat un cop per setmana, de manera activa i responsable, aprofitant tots els coneixements que han anat adquirint al llarg del seu pas per cadascun dels oficis. Per aquesta raó, el dimecres vinent 1 de juny es farà entrega dels diplomes que acrediten les hores de formació en un acte cloenda a l’Auditori Fira Sabadell. Enguany s’ha participat en els Tallers de:

• Metall – Cal Molins
  • Indústria 4.0 – Centre de formació ESEC
  • Forn i Pastisseria – Cal Molins
  • Electricitat – Instal·lacions Parc Central
  • Cuina i Restauració – Vapor Llonch
  • Fusteria – Vapor Llonch
  • Automoció – Vapor Llonch
  • Sessió d’Economia Social i Solidària – Centre de Promoció Empresarial
  • Sessió de Curriculum vitae – Institut Agustí Serra i Fontanet
Vegeu el vídeo del vapor Llonch: