Sortida inclusiva al Torrent de colobrers de1rA GM Guia en el medi natural

Dimecres 17 de gener, en el Mòdul Professional d’Organització d’Itineraris, del Cicle formatiu de Grau mitjà, Guia en el medi natural i de temps de lleure, vam aprofitar una de les nostres rutes preferides, el Torrent de Colobrers, per treballar la inclusió amb els nostres alumnes.

En el guiatge que vam plantejar als, vam voler introduir, una eina inclusiva, on donar cabuda en les nostres rutes, a persones amb mobilitat reduïda. Un dels nostres alumnes esportistes va patir una lesió de llarga durada i vam decidir incloure’l igualment en la nostra sortida a peu. La cadira Joëletee ha estat l’eina que ens ha permès dur a terme aquesta activitat.

Es tracta d’una cadira de rodes, impulsada per dos, tres i fins i tot quatre persones, amb una suspensió incorporada, que permet desplaçar-se pel medi natural amb una certa llibertat. L’experiència va ser molt positiva i engrescadora i ens va permetre aprendre a conèixer com potenciar el treball inclusiu en les rutes a peu que tant ens agraden.