Participació dels alumnes de 2n de Gestió Administrativa a la Fira “Apropa’t a l’FP”

Un any més la família professional d’Administració i Gestió va participar a la Fira que organitza l’Ajuntament de Sabadell “Apropa’t a l’FP”. A l’estand que havia instal·lat l’Institut Agustí Serra i Fontanet, van participar de forma molt activa alguns dels nostres alumnes de 2n de Gestió Administrativa com a suport en la difusió i comunicació dels nostres ensenyaments al públic assistent. També vam participar com a suport als ponent a les xerrades de les diferents famílies que es van fer a l’auditori.