L’Andrea Guerrero: reconeixement per la selectivitat!

L’Andrea Guerrero, alumna de 2n batxillerat científic, va rebre el passat dimecres 20 de juliol el reconeixement per part de l’Ajuntament de Sabadell per estar entre les onzenes millors notes de la ciutat de la selectivitat d’enguany i haver tret mínim un 9 en tots els exàmens.

Moltes felicitats de part de tota la comunitat educativa de l’Agustí Serra i Fontanet, Andrea! Continua lluitant pel teu somni i molta sort a partir d’ara!

També volem felicitar a tot l’alumnat de 2n de batxillerat pel curs i la selectivitat que han fet, per l’esforç i el treball realitzat.

Estem orgullosos de tots vosaltres!