El Mago de Oz a 1r de l’ESO

L’alumnat de 1r d’ESO ha treballat durant el curs l’obra El Mago de Oz a la matèria de llengua castellana. La magnífica història de Dorothy i la resta dels personatges va entusiasmar tant els alumnes que, sense pensar-ho, va sorgir un projecte interdisciplinari al voltant de l’obra, amb diferents activitats relacionades amb les matèries de música i socials, a més de la de llegua castellana.

La idea de fer una adaptació teatral de l’obra va fer possible una gran experiència per a tot l’alumnat de 1r d’ESO i el professorat. Durant l’última setmana de curs, en què ja no es fan classes ordinàries, les jornades a l’institut es van desenvolupar en un anar i venir dels alumnes pels diferents espais on cadascú treballava en un aspecte diferent del teatre: decorats, maquillatge, vestuari, il·luminació i imatges, música … La setmana va passar i no ens vam adonar, immersos, tots i totes, en la fantàstica història de la Dorothy, el León, el Espantapájaros, el Hombre de Hojalata, el Mago de Oz, las Brujas Buenas y las Brujas Malas, los Monos alados, los Ratones amarillos … Vam poder experimentar, gaudir i emocionar-nos amb el teatre.

Aquí us deixem un resum de l’experiència!

Vegeu vídeo
Vegeu fotos