Guia Medi Natural i Lleure. “Balls Cooperatius”

Des del Mòdul d’Activitats de Lleure del CGMN i LLEURE (Guia en el Medi Natural i de Temps de Lleure) de l’Institut, treballem diversos continguts d’expressió corporal.

En els següents vídeos podeu observar com l’alumnat produeix el ritme amb coreografies grupals, tot creant un Ball cooperatiu. El repte consisteix a plantejar una cançó, en aquest cas “Celebrem” de Miki Nuñez, i descompondre el ball en 4 grups diferents, que acabaran formant una dansa de tot el “grup classe”.

En els següents vídeos podem veure el treball realitzat per ambdós grups de la promoció de GMN i Lleure.

Aviat, durem a terme diferents tallers de dansa i música. Ús avancem que seran espectaculars! Els comentaris de l’alumnat han estat força positius, i a banda de gaudir duent a terme l’activitat, han après a coordinar-se una mica millor com a grup.

Endavant i que no pari la música!