CONCURS II edició. Vota el millor pòster del TDR 2021!

TERMINI FINALITZAT!

RESULTATS VOTACIÓ

El dilluns passat 13 de desembre del 2021, la majoria de l’alumnat de 2n de batxillerat van presentar el treball de recerca (TDR). Aquest treball s’inicia generalment durant el primer curs i s’acaba al final del 1r trimestre de segon. Consta d’una memòria escrita, d’una exposició oral i d’un pòster.

A continuació us oferim la mostra dels pòsters realitzats pels alumnes per tal que voteu el que més us agradi. També podeu trobar-los al vestíbul. Us animem a participar-hi! Teniu temps fins a finals de gener del 2022.

El premi al millor disseny i al millor contingut serà un val de la llibreria PAES per import de 30 € en material escolar.
Tria el millor disseny i el millor contingut i vota! Escaneja el codi QR Pòster TdR 2n Batxillerat Agustí Serra Concurs 2021 codi QR Mentimetero entra al web www.menti.com i utilitza el codi 45 31 55 5:

Per votar, escaneja el codi QR o entra al web www.menti.com i utilitza el codi 45 31 55 5:

Pòster TdR 2n Batxillerat Agustí Serra Concurs 2021 codi QR Mentimeter