Yanelis Corporan guardonada als premis extraordinaris d’FP

El passat dijous 4 d’abril es van lliurar els Premis Extraordinaris d’FP i ERE en un commemoratiu acte a l’Auditori Conservatori del Liceu.

Uns guardons que volen distingir els 82 alumnes d’arreu de Catalunya que han assolit l’excel·lència en els ensenyaments cursats en l’àmbit de l’FP.

Durant la gala de lliurament, s’han atorgat premis en sis categories diferents: programes de formació i inserció, a 12 alumnes; cicles formatius de grau mitjà, a 17 alumnes; cicles formatius de grau superior, a 20 alumnes; ensenyaments artístics i esportius professionals, a 12 alumnes; i Impuls FP a l’emprenedoria i la innovació, a 21 alumnes.

Els 12 alumnes PFI seleccionats van rebre el guardó de la Sra. Anna Simó i Castelló, consellera d’Educació i, de la Sra. Mercè Chacón Delgado, la Directora General d’FP.

En la categoria de Programes de Formació i Inserció ha estat guardonada amb els Premis Extraordinaris de Formació Professional del curs 2022-2023, l’alumna, Yanelis Corporan Itarte de l’institut Agustí Serra i Fontanet en la Família professional d’Administració i gestió.

La consellera d’Educació, Anna Simó Castelló, ha felicitat l’alumnat participant: Aquest premi a l’excel·lència que rebeu avui lluirà en el vostre currículum i dirà de vosaltres que sou estudiants amb una gran capacitat d’esforç, dedicació i lideratge. Així que estic segura que us espera un futur brillant”.

Moltes felicitats, Yanelis!

Vegeu vídeo: