Visita a J. Vilaseca, la paperera més antiga de Catalunya

Professorat i alumnat de primer curs del Cicle Formatiu de Disseny i Edició de Publicacions Impreses i Multimèdia, vam gaudir de la visita a la empresa J. Vilaseca S.A, fàbrica de paper establerta a Capellades el 1714.

Els responsables, cap comercial, cap del departament de investigació i desenvolupament i responsable del laboratori de l’empresa, ens van fer personalment un recorregut guiat per les instal·lacions, durant el qual vam poder veure en directe la fabricació de paper en una de les seves màquines, comprovar proves de laboratori amb papers de seguretat i contemplar impressionats un sil intel·ligent amb una capacitat de 6000 tn.

Agraïm profundament a l’empresa la seva amabilitat i atenció amb els alumnes i professorat del nostre centre.