Taller d’introducció al karate a 1r d’ESO

El mes de desembre passat l’alumnat de 1r d’ESO va participar en el Taller d’introducció al karate que forma part del programa Ciutat i Escola amb el suport de l’Ajuntament de Sabadell.

L’activitat va constar de dues sessions que una d’elles es va dur a terme al centre. La primera sessió va estar destinada al coneixement de l’origen del karate i al treball de les tècniques bàsiques d’atac i defensa, així com el desplaçament i les transicions. La segona sessió es va basar principalment en el treball d’iniciació a la defensa personal i al combat de competició.

La finalitat de l’activitat és apropar l’alumnat al món del karate a través de pràctiques dirigides i que aquest pugui conèixer i participar de les diferents modalitats pròpies del karate (kihon, kata, kumite, defensa personal). També està pensada per potenciar les qualitats físiques i mentals de l’art marcial i els seus valors.