1r CFGS d’Administració i Finances visita la Plataforma Logística de DIA

El passat dilluns 16 de gener, l’alumnat de 1r CFGS (Cicles formatius de grau superior) d’Administració i Finances, va visitar la Plataforma Logística de l’empresa DIA, ubicada al polígon industrial de Can Roqueta de Sabadell.

L’objectiu d’aquesta visita guiada era conèixer, en primera persona, el funcionament d’una plataforma logística regional i reforçar, d’aquesta manera, tots els continguts explicats al mòdul 10, de Gestió logística i comercial.

La visita es va iniciar amb l’explicació, per part del Gerent de RH i Administració, dels orígens i principis de l’empresa DIA Retail, SL, creada a Espanya, i amb establiments distribuïts pel nostre país i per Portugal, Brasil i Argentina. La seu central de l’empresa està ubicada a Madrid.

Un cop feta aquesta explicació, ja vam endinsar-nos en la seva plataforma logística, podent comprovar el seu funcionament i processos. L’alumnat va poder realitzar totes les consultes que van creure convenients, que van ser resoltes pels responsables i coordinadors del Dept. Logístic de l’empresa.

Volem agrair l’habilitat i el tracte rebut per l’equip professional de DIA i la mostra de predisposició a continuar col·laborant amb l’Institut Agustí Serra, ja que, actualment, tenen a 2 dels nostres alumnes de 2n CFGS d’Administració i Finances duent a terme la formació DUAL amb ells.

Ha estat un plaer poder enriquir el nostre aprenentatge veient, de primera mà, com s’apliquen a les empreses molts dels conceptes que treballem a l’aula!