Taller de parkour a 4t d’ESO

El dies 13 i 15 de desembre els quatre grups de 4t de l’ESO es van desplaçar fins el Gimnàs Municipal de Sabadell per participar en un taller de parkour. Durant dues hores l’alumnat es va iniciar en la pràctica de les acrobàcies de risc, en un entorn segur i controlat. També van aprendre a conèixer i valorar les situacions de perill i a conèixer les seves pròpies limitacions.

L’activitat, que fomenta la pràctica de l’esport com a eina pel desenvolupament físic, psicològic i d’integració social, forma part del programa Ciutat i Escola amb el suport de l’Ajuntament de Sabadell.