3r Concurs de pòsters del TdR

3r Concurs de pòsters del TdR

VOTACIÓ

Ahir dilluns 19 de desembre del 2022 la majoria de l’alumnat de 2n de batxillerat va presentar el seu treball de recerca (TDR). Recordem que aquest treball s’inicia generalment durant el primer curs i s’acaba al final del 1r trimestre de segon. Consta d’una memòria escrita, d’una exposició oral i d’un pòster.

A continuació us oferim la mostra dels pòsters realitzats pels alumnes per tal que voteu el que més us agradi. També podeu trobar-los al vestíbul.

Es lliuraran dos premis; un premi al millor disseny i un altre al millor contingut. Ambdós premis consistiran en un val de la llibreria PAES per import de 30 € en material escolar per cada un d’ells.

Us animem a participar-hi! Teniu temps fins a finals de gener del 2023.

Tria el millor disseny i el millor contingut i vota!

Escaneja el codi QR o entra al web www.menti.com i utilitza el codi 8491 8118:

Per votar, escaneja el codi QR o entra al web www.menti.com i utilitza el codi 8491 8118: