Sortida a la pista coberta d’atletisme

El dilluns 17 de febrer tot l’alumnat de 1r d’ESO han visitat la pista coberta d’atletisme. Allà han dut a terme diferents proves: salt de llargada, llançament de pes, curses de velocitat amb tanques i curses de relleus.

A la pista han estat rebuts per l’exatleta Josep Molins, el primer sabadellenc que va participar als Jocs Olímpics de Roma l’any 1960. Ell mateix ha estat l’encarregat de transmetre els seus coneixements i dirigir les diferents disciplines d’atletisme que han practicat els i les alumnes.

Institut Agustí Serra
Institut Agustí Serra Institut Agustí Serra

El proper 3 de març està programada una altra jornada esportiva per continuar amb el projecte de l’àmbit de l’educació física que promou la pràctica de l’esport com a hàbit per adquirir una vida sana i saludable.

Salt de llargada

Llançament de pes

Curses de velocitat amb tanques